Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Öz Side. Meer weten? Ontdek meer
Mark
7 jun 2026 om 22:10
jammer dat een gedeelte van de friet in de kapsalon drie keer gebakken leek
patricia
30 mei 2026 om 21:09
het eten was goed verpakt, lekker warm en heerlijk van smaak. De bezorger had denk ik haast, maar was wel vriendelijk. Get eten is ook snel gebracht
Nicolle
30 mei 2026 om 18:29
de pizza is erg snel bezorgd. het eten is super warm nog . heb een pizza donor.
Betty
26 mei 2026 om 19:04
Gewoon mega lekker eten!!
Lidia
20 mei 2026 om 19:46
jullie zijn de best !!!
Martijn
20 mei 2026 om 19:09
Was wel lekker. Bezorgtijd echter schandalig. volgens thuisbezorgd 15-20 minuten. na 70 minuten pas bezorgd